KOMÁRNO. Dňa 6. mája v budove Zichyho paláca vedľa radnice Komárna za širokého záujmu verejnosti slávnostne odovzdali do užívania novú kanceláriu prvého kontaktu pre občanov mesta.
Bližšie k občanom
„Často počujeme, že je veľká vzdialenosť medzi občanmi a úradom mesta. Otvorením novej kancelárie radi by sme úradné úkony priblížili obyvateľom. Naším cieľom je, aby obyvatelia na jednom mieste vedeli riešiť svoje rôznorodé záležitosti. Pevne veríme, že táto nová kancelária, na zriadenie ktorej schválilo mestské zastupiteľstvo 10-tisíc eur a na jej vkusné vybavenie prispeli iní sponzori z mesta, sa stretne so záujmom obyvateľov,“ povedal pri tejto príležitosti László Stubendek, primátor Komárna.
Nové pracovné pozície
Postupne bude vytvorených päť pracovných pozícií, na začiatku sú z nich obsadené dve – podateľňa a overovanie s pokladňou. Na ďalších troch miestach budú postupne rozložené činnosti šiestich hlavných odborov mestského úradu. Každý z nich bude zameraný hlavne na poskytovanie informácií a na vybavovanie základných jednoduchých záležitostí, povedal prednosta mestského úradu Tamás Fekete.
V prípade zložitejších záležitostí pracovníci nasmerujú občanov na príslušný odbor. Ide o prvú kanceláriu, ktorá je bezbariérová. Mysleli aj na klientov s malými deťmi, pre ktorých vytvorili detský kútik.
Prevádzkový čas
Čoskoro sem bude presunutá aj jedna z pokladní úradu a postupne tu bude možné vybavovať základné činnosti šiestich hlavných odborov úradu. Otváracie hodiny kancelárie prvého kontaktu budú zatiaľ rovnaké ako na mestskom úrade. V prípade potreby a záujmu bude prevádzkový čas upravený.
„Srdečne očakávame občanov mesta, každého, kto bude chcieť riešiť svoje záležitosti v našej novej kancelárii prvého kontaktu v pekných priestoroch Zichyho paláca v Komárne,“ povedal Tamás Fekete, prednosta Mestského úradu v Komárne.